aylalaland

– baserat på en verklig historia

"Aylala vet du vad? Jag drömde om dig inatt…"

with 32 comments


– Haha, jasså. Vad roligt för dig.

– Ja det var nåt jätteskoj vill jag minnas. (Han lägger pannan i djupa veck och ler finurligt)

– Jaha?

– Ja. Men jag minns inte vad det var. Men ROLIGT var det? (Han lämnar rummet)

 

 

Jahapp… Jaja det är lugnt. Jag är ju inte alls nyfiket lagd. Inga problem.

 

Mer kaffe!

Written by aylala

26 september, 2007 den 08:34

Publicerat i Okategoriserade

32 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nyfiken blir man ju… 🙂

    Joie

    26 september, 2007 at 08:37

    • Nääääääe??? You think?

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:43

  2. Oj vad nyfiken jag skulle ha blivit =)

    Annica

    26 september, 2007 at 08:37

    • *trummar med naglarna mot skrivbordet och hetsdricker kaffe*

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:43

  3. Jag tror han försöker limma på dig lite grann…. typ.E han ett kap eller?

    Henric

    26 september, 2007 at 08:40

    • Absolut ett kap. Fast…nygift så nej, inget lim. 🙂

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:44

  4. Har man sagt A får man väl säga B – så är det väl?Skit i kaffet och rusa efter honom och KRÄV att få veta hela drömmen!!!Du kommer att tänka på det hela dagen annars!

    Tizzelotazzel

    26 september, 2007 at 08:41

    • *S* Han skulle tänka och återkomma…Vi får la se.

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:56

  5. Jaha, så var det med den saken… Han insåg väl att han precis loosat dig då…His mistake…

    Henric

    26 september, 2007 at 08:46

    • Haha. Mmm ja, så måste det vara.

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:57

  6. Vill man ju veta!Och jag då, jag drömde om Fantastic Fredrik och hans Pressbyrå. Fatta.

    Jessica

    26 september, 2007 at 08:46

    • Nähä 😀 Vad drömde du då?

      Aylala

      26 september, 2007 at 08:57

  7. Jessica: No way??? Var jag snygg?

    Fredrik

    26 september, 2007 at 09:37

  8. Jag har aldrig drömt om någon bloggare. Verkar som om det är ganska vanligt. När börjar man göra det, tro?Jag kanske inte är så djupt ner i träsket trots allt.Ja Aylala, jag vet att han inte är en bloggare, men jag blev distraherad av Jessicas kommentar.

    Fredrik

    26 september, 2007 at 09:39

    • Inte jag heller. Borde man det? Är vi onormala?Och. Det är HELT okej att flumma ut från ämnet här. Vad drömde du inatt?

      Aylala

      26 september, 2007 at 09:44

  9. Jag drömde inte om dig i natt. Men det berodde nog mest på att jag inte ägnade mig åt att sova.

    Bror Cievo

    26 september, 2007 at 09:43

    • Vad gjord…eller nej, strunt i det förresten. Trevligt att se dig! Skyndar mig genast in för att se om du skrivit nåt.

      Aylala

      26 september, 2007 at 09:49

  10. Hej. Ett tag sen nu. Har har haft fullt upp……..med panik och usla fotbollsmatcher. Allt bra?

    evandando

    26 september, 2007 at 09:53

    • Hallå där. Jodå, här är det fint faktiskt. Känner mig ytterst nöjd med att slippa bry mig om alla fotbollsmatcher det senaste. 😉

      Aylala

      26 september, 2007 at 10:32

  11. Jag drömde att jag var en spelare i mitt FIFA-tvspel och lyckades med ett toppenanfall. Men jag fick kämpa för att inte vakna innan det blev mål eftersom klockan alltid ringer när det är som mest spännande.

    Fredrik

    26 september, 2007 at 09:59

    • Haha. Lyckades du?

      Aylala

      26 september, 2007 at 10:32

  12. Jag gjorde inget särskilt. Jag bara sov inte, som vanligt.

    Bror Cievo

    26 september, 2007 at 10:00

    • Ska jag skälla på dig eller fråga varför eller fråga om det var bra?

      Aylala

      26 september, 2007 at 10:34

  13. Fredric du var fantastisk 🙂

    Jessica

    26 september, 2007 at 10:28

    • Shit. Det DÄR lät! Mer information *gnuggar händerna* 😉

      Aylala

      26 september, 2007 at 10:34

  14. Aylala: Klart jag lyckades!Jessica: Låter som en sanndröm.

    Fredrik

    26 september, 2007 at 10:40

  15. Nej,men okej jag ska berätta – i all den luddighet som uppstår ur en dröm dagen efter. Alla personer i en dröm symboliserar en själv, va?Jag var på ett soligt ålderdomshem med massa glada pensionärer, och med speciellt en väldigt glad pensionär som alla ville hjälpa ur en rullstol. Av någon anledning var personen inte så skröplig som man hade trott. (…)Jag stod o tittade på lite i skymundan så där ”lyfter ni rätt nu, gubbar? Akta ryggarna nu, så där ja”Jag var där enbart för att vänta på min dejt, som visar sig vara en väldigt lång Fantastic Fredrik. Typ 1.93-lång och jättestilig. Givetvis :DFF kom direkt från sin PB, lite halvstressad med en påse simfötter, precis såna där som man har när man djuphavsdyker.FF lägger armen runt min midja (hur det nu går eftersom jag är så kort, men jag kanske inte var det i drömmen?) och vi går på lätta fnittriga steg bort från ålderdomshemmet mot en slags träborg lite längre bort. När jag lägger min arm runt FF’s midja är den väldigt smal o jag märker att jag nog var visst väldigt kort ändå då eftersom armen ligger där den nu ligger.Det går en vallgrav runt borgen, men vattnet är mossigt och inte alls djupt, det går mossbeklädda stockar utifrån borgen o FF säger att jag måste gå dit själv, han kan inte följa med längre.FF sätter sig vid grusvägen med sin stora påse med simfötter, o jag balanserar barfota fram o tillbaka på en av stockarna o är jätteglad att jag lyckas.Sden fortsätter drömmen men FF försvinner.

    Jessica

    26 september, 2007 at 10:43

    • Ahh. Drömmar är underbara. Ska vi tolka nu? Nån som är bra på sånt? Jag undrar allra mest över grodfötterna!

      Aylala

      26 september, 2007 at 11:27

  16. Jag försöker göra det….men den här jävla känslan av att allt går åt skogen är sjukt starkt alltså.Men jag försöker.

    evandando

    26 september, 2007 at 11:09

    • Jamen det är väl vad man kan göra. Så länge man försöker finns det hopp och så länge det finns hopp finns det liv. Allt ska bli bra, sa en vis man en gång 😉 Glöm inte det!

      Aylala

      26 september, 2007 at 11:27

  17. Fritt att tolka :DGrodfötter kanske det heter–

    Jessica

    26 september, 2007 at 11:35

  18. Hmmm irriterande…när han inte mindes kunde han väl hållt tyst *S* själv drömde jag om Deppspret häromnatten..men det minns jag…för det visade sig att hon var en man…hon/han hade lurat alla *S*

    insmorsa

    26 september, 2007 at 11:58


Lämna en kommentar