aylalaland

– baserat på en verklig historia

Mer fisting i Aylalaland?

with 9 comments


Efter att ha läst MaRiAs inlägg om sökträffar på Google var jag givetvis tvungen att, för första gången på flera månader, logga in på min analyticssite och kolla hur läget såg ut för Aylalaland. Man hade ju kunnat tro, och tycka, att de flesta sökträffar gällande min blogg skulle innehålla väsentligheter såsom knoparmoj eller högrev. Eller fullkomliga oväsentligheter. Men nej. Det överlägset mest sökta ordet för att hamna i min blogg är…

Småförtretligt.

Kul. Verkligen. Tack Lennart för att du uppenbarligen hänger tillräckligt i Aylalaland för att rendera mig månghundratals googleträffar.

Framgent ska jag uteslutande skriva om rakade fittor. Och fisting. Det blir skoj..?

 

Written by aylala

4 december, 2009 den 12:23

Publicerat i Okategoriserade

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Huuuur funkar Google analytics? Fy fan i helvete.Och ja, mer fisting.

    Daniel

    4 december, 2009 at 04:04

    • Inte den blekaste. Och jag hatar själva grejen, att folk har koll på ALLT. Blä. Och fyfanihelvete och så. Jag ser inte riktigt fram emot att researcha den där fistinggrejen, det gör jag inte. Fästing? Går det bra?

      Aylala

      4 december, 2009 at 04:34

  2. Du kan så många ord…De som hittar till min blogg söker på (kolla in nr 8 på listan):1. header till blogg 66 2. header 55 3. inger [mitt efternamn] blogg 47 4. header blogg 28 5. halloj världen 25 6. headers 18 7. blogg headers 16 8. fars dag aylala 13 9. massor av headers 13 10. dressmankostym norrköpingsbloggen 12

    Inger

    4 december, 2009 at 04:40

    • Ja. Men vad har man för nytta av det när ingen annan kan dem och söker på dem? ;-)Och, haha. Den där sökningen (nummer åtta) har jag också en del träffar på. Varför? Jag fick så mycket skit när jag skrev om fars dag…och det var över ett år sedan.

      Aylala

      5 december, 2009 at 02:01

  3. Ehm skyll inte på mig, för jag har inte en susning om hur det har gått till. Nog för att jag försöker hålla koll på dig, men jag hänger inte här ständigt…Fast folk kanske tycker att Du är lite småförtretlig också?;-)

    Lennart

    5 december, 2009 at 12:10

    • Google moves in mysterious ways. Själv tycker jag det är lite..småförtretligt.

      Aylala

      5 december, 2009 at 02:16

  4. Guuud vad snyggt det blev när du rebloggade mig. Det skriker liksom MaRiA över hela det här inlägget. 😛

    MaRiA

    7 december, 2009 at 10:50

    • Det gör det verkligen. Vem annars skriver om fistingfilmer alltså…

      Aylala

      7 december, 2009 at 11:12

  5. Haha du numera? 😀

    MaRiA

    7 december, 2009 at 11:14


Lämna en kommentar